• Informatiepagina's
  • Over ons

Vereniging Voor Besparing is in het leven gebracht, omdat er veel aanbieders van basisvoorzieningen leuke acties voor het aantrekken van nieuwe klanten. Zo krijgt u vaak een tegoedbon of een cashback bij het tekenen van een nieuw contract. Veel consumenten voelen zich al snel verleid om gebruik te maken van een dergelijke aanbieding, zonder rekening te houden met het feit dat u deze promoties vaak terug betaalt met hogere tarieven na de actieperiodes.

Vereniging Voor Besparing werkt als een onafhankelijk partij met verschillende aanbieders van o.a. energie, tv, internet, telefonie, hypotheken en verduurzamingsoplossingen om de belangen van de consumenten te kunnen behartigen. Wij vergelijken aanbieders op basis van prijs, kwaliteit, en klanttevredenheid en zetten deze voor u op een rij, zodat u makkelijker een weloverwogen keuze kunt maken bij het kiezen van een aanbieder.

Wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen?

Onze adviseurs maken kosteloos en vrijblijvend een berekening op maat waarmee u een beter beeld krijgt van de besparingen die wij voor u kunnen realiseren.

Share our website